تحولات منطقه

​ایلام- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: برندسازی تجاری در ایلام به فرهنگ صنعتی نیازمند است.

برندسازی تجاری ایلام به فرهنگ صنعتی نیازمند است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یاراله نصیری روز یک شنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه صنعت در استان ایلام از ۲۵ سال گذشته شکل گرفته است، اظهارداشت: از این لحاظ استان ایلام در مقابل دیگر استان ها که بیش از ۱۰۰ سال صنعت در آنها رونق گرفته، پیشینه کمتری داشته و در بسیاری از موارد عقب افتاده است.

وی با اشاره به اینکه از سال ۷۰ به بعد فرهنگ صنعتی در استان در حال شکل گیری است، افزود: فرهنگ صنعتی و برندسازی به همراه واحدهای صنعتی بزرگ شکل می گیرد و این واحدهای ساختارمند در ایجاد برند حائز اهمیت هستند که در ایلام این مهم تاکنون کمتر اتفاق افتاده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام با تأکید بر اینکه واحدهای صنعتی بزرگ در انتقال تکنولوژی و پرورش نیروی انسانی و فرهنگ کار و ... نقش بسیار پررنگی دارند، خاطرنشان ساخت: در استان ایلام واحدهای بزرگ و کوچکی در حال شکل گیری هستند و صنعتی سازی استان، با تلاش نیروهای بومی، سرمایه گذاری بخش خصوصی و اهتمام مسئولان در سال های آینده شتاب بیشتری خواهد گرفت.

یاراله نصیری به ارتباط تنگاتنگ فضای کسب و کار و صنعت با دانشگاه اشاره کرد و بیان داشت: واحدهای صنعتی برای به روز شدن و بالندگی بایستی با دانشگاه ها و مراکز علمی ارتباط تنگاتنگی داشته باشند و این ارتباط، زمینه ساز شکل گیری برندسازی در استان خواهد بود.

وی دانش، مدیریت و سرمایه را لازمه برندسازی دانست و یادآور شد: هنگامی که دانش با سرمایه لازم به صنعت تبدیل شود و مدیریت صحیح و کارآمد در کنار آن باشد، برند و نام تجاری را خلق خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.